marți, iulie 8

Dorinte

Vreau...Vreau sa scriu acum tot ce-mi trece prin minte...Vreau sa imi fac ordine in ganduri si sa la astern aici, fara sa-mi pese daca le va citi cineva sau nu... Vreau sa pot sa ma bucur de fiecare clipa de fericire, nestiind ca aia e "fericire", vreau sa realizez cuvantul "fericire" nu numai atunci cand sunt nefericita... Vreau sa accept oamenii din jurul meu asa cum sunt, fie ca asculta ei manele si se lauda cu asta, fie ca scuipa coji de seminte pe jos cu maiestrie,ca o arta, fie ca scuipa cu madrie... Vreau sa nu mai vad aparente! Vreau sa nu mai vad infatisari, stiluri, haine, toale, genuri, tipuri...Vreau sa vad oamenii! Oamenii care gandesc, simt, au o parere NUMAI a lor, au un "stil" NUMAI al lor, au o gandire NUMAI A LOR, oameni care sunt UNICI... Vreau ca de fiecare data cand VREAU sa zic ceva, cand simt ca iau foc daca nu scot pe gura ce am in minte, sa nu ma cenzurez, sa nu ma opresc, sa ZIC. Vreau ca atunci cand simt ca explodez daca nu fac ceva, sa nu ma complac cu starea de "explozie", ci sa fac CEVA. Vreau sa stiu ce e aia "iubire" si abia apoi sa "iubesc"... Vreau atat de multe, si totusi, habar n-am ce vreau...

Niciun comentariu: