vineri, august 1

Oglinda

In fata ta ma simt complet goala. Nu, nu ma dezbraci tu. Tu nici macar nu ma vezi. Sunt langa tine, fara haine, fara incaltaminte. Mergem pe strada, intram in magazine, ne asezam sa bem un cico si eu sunt langa tine, goala. Te uiti prin mine. Imi vezi ochii, dar nu-i privesti. Mi-e frig. Nu observi. Ai putea sa ma atingi, sa ma mangai usor pe brat, cu un singur deget. Eu as strange ochii si mi-as musca buzele, pentru ca m-ar gadila. M-as abtine sa nu rad un timp, dupa care mi-as trage brusc mana. Tu ai zambi usor. Ai putea sa-mi vezi alunita neagra de pe gatul lung, in partea dreapta. Ai putea sa mi-o saruti. Ai putea sa-ti plimbi mana dreapta pe fata mea, sa-mi magai buzele. Ti-as musca degetul mic si stramb. Ai putea doar sa ma privesti in ochi. Sa te privesti pe tine in ei. Sa-ti vezi nasul borcanat si buzele arse. Nu m-ai observat niciodata. Nu m-ai auzit niciodata. Tu te vezi doar pe tine, te auzi doar pe tine. Monologhezi. Tot timpul. N-ai timp pentru altii, n-ai urechi pentru altii, n-ai ochii decat ca sa te vezi in oglinda. Iti zambesti tie. Ce sunt eu pentru tine? O oglinda.

Niciun comentariu: