duminică, august 3

O discutie cu tine.

- Alerg dupa tine in fiecare minut, in fiecare secunda, in fiecare moment. Zilnic. Permanent. Nu ma opresc, nu incetinesc, nu intorc capul. Fug inainte dupa tine, din ce in ce mai repede.
- De ce?
- Pt ca vreau sa te prind. Vreau sa te ating.
- De unde stii ca pot fi prins? de unde stii ca pot fi atins? M-ai vazut vreodata?
- Nu. Dar stiu ca esti. Te simt, ma atingi cateodata, dar e prea putin. Trebuie sa fie mai mult. Trebuie sa ma coplesesti, sa ma sufoci. Simt doar cateodata, cand treci pe langa mine. Iti simt parfumul discret, o adiere usoara ma magaie pe obrazul stang. Atat am de la tine.
- Daca imi simti parfumul inseamna ca sunt aproape de tine, nu? De ce nu ma vezi, atunci?
- Nu intelegi. Nu vreau sa te vad. Vreau sa fiu tu. Vreau sa ma domini si astfel sa am impresia ca te domin eu. Vreau sa ma ranesti, sa ma lovesti, sa ma doara ingrozitor. Ti-as intoarce si celalalt obraz, sa ma doara si mai tare. Vreau sa ma tai pe fata, sa ma zvarcolesc de durere, sa-mi curga sange si tu sa te uiti la el, fara sa faci nimic. Vreau sa-mi lasi cicatrice.
- Esti atat de naiva. Tu nu fugi dupa mine.
- Ba da! Te alerg tot timpul, te vreau tot timpul.
- Nu. Tu fugi "de mine", nu "dupa mine". Si cu cat fugi mai tare de mine, cu atat o sa vin mai repede si eu dupa tine. Si atunci, chiar ca o sa te doara. Asta numai in cazul in care vrei sa ne fugarim toata viata. O sa jucam leapsa toata viata daca asta vrei. O sa ne ascundem dupa copacii unul de altul. O sa fim intr-un vesnic maraton. Tu o sa mai cazi, o sa te lovesti, o sa fii plina de rani. Eu o sa fiu vesnic intact. Eu as vrea sa ma vezi cu totul altfel. As vrea sa ma recreezi. As vrea sa nu-mi mai da nume aiurea.
- Sa te recreez? Ca ce?
- Vreau sa fiu piscina ta. Vreau sa intri in mine, sa te scalzi in mine, sa faci pluta pe spate in mine. Sa taci. Sa nu mai gandesti. Sa te racoresti in mine. Sa-ti lasi parul sa pluteasca in mine. Sa te lasi dusa de mine. Inchide ochii si simte-mi apa.

Un comentariu:

Nu Stiu Nimic spunea...

Turning now she caught his eye
For all he knows he cannot see
Pleasures smoulder inside
Cover seasons that fell from view
Long ago

Blame on your heart
But then you know that now
What do you do
You hide lies inside
Why do you do that
I don't know why
How long did i know you
For i don't know why you had to go
If only you had told her
The words to enfold her
Long ago

She took a breath and she never spoke
The words that tasted like to know she told a matinee
There was an odour/Unannounced anyway
But you can take and you can see
There's never enough of love for destiny
Don't look back from day to day
What i noticed wasn't me
Strangers they'll part again
They'll never know
For all the years they've disguised inside
Knowing their years of loss remain

How long did i know you
For i don't know why you had to go
If only you had told her
The words to enfold her
Long ago