luni, octombrie 11

Zau ca...
As intra in vorba cu mine asa, pe nepusa masa, intr-o statie de metrou, pe scaunele alea rosii de pe peron. Daca eu n-as fi eu, desigur.
Mi-as tine un blog inteligent si original, de care as fi tare mandra si pe care as incerca sa-l arat tuturor unchilor si matusilor mele. Din nou, daca eu n-as fi eu.
Mi-as mangaia cateodata capul neobisnuit de mare pentru corpul neobisnuit de mic, atingadu-mi cu drag parul candva matasos. Daca eu n-as fi eu.
As incerca sa-mi spun ca sunt prea serioasa. Si mi-as spune ca firea mea nu e deloc asa, e prostesc sa fiu asa serioasa. Presupunand ca eu n-as fi, de fapt, eu.
As merge la mormantul lui Oscar Wilde, din cimitirul care sigur nu e morocanos, oriunde ar fi el, si i-as spune: "Batrane, iubesc oamenii ca tine. Totusi, e mai bine ca nu te-am cunoscut. Poate nu te-as mai fi iubit." Asta daca eu nu as fi eu, sa nu uitam.
Le-as da un telefon catorva profesori de-ai mei, datorita carora mi-am amintit de ce iubesc oamenii si i-as invita la o cafea cu lapte si zaharina. Sau fara lapte. Si fara zaharina. Numai daca, printr-o minune, eu n-as fi eu.
Mi-as lua un caine cat mine de mare, care sa-mi roada toti pantofii, toate sertarele in care zace naftalina, toate covoarele astea kitschoase, care sa se urce fara prea mari eforturi pe masa, care sa manance dintr-o farfurie langa a mea, care sa puta ingrozitor si pe care sa-l iau noaptea in brate si sa balim impreuna. Numai in cazul in care eu n-as fi eu.
M-as duce la toate mamele care rag ca niste vaci (vacile rag?) la copiii lor, pe strada, din-te-miri-ce, le-as prinde hotarat de mana si le-as spune scurt si la obiect: "Femeie, da-i lu' barbate-tu un pahar de vin rosu inainte sa va bagati in pat, poate-o avea mai mult spor. A, te-a parasit? Pai cred ca inteleg de ce." Numai daca eu n-as fi eu.
Mi-as invita un prieten bun sa circulam cu metroul, la o ora de varf si sa tipam unul la altul, spunandu-ne numai si numai fraze absurde, de genul: "Ma-ta a uitat sa-si indese meduza in ureche inainte sa vomite." Aceeasi poveste- daca eu n-as fi eu.

Dar eu sunt eu, nu? Inca.



Niciun comentariu: