luni, ianuarie 26

In ziua in care...
- am vazut aceeasi 2 chinezi pitici (unul in cabina telefonica, celalalt langa), de care mi-am imaginat si de data asta ca sunt 2 mafioti periculosi;
- am trecut pe langa vitrina unei cizmarii, in care cizmarul se vedea holbandu-se fascinat la amigdalele unui mos cu limba umflata, extrem de urat;
- am vazut cerul luminat parca de neoane, oglindindu-se in una din cele 238701746`264-`4 "mai jegoase balti"din Bucuresti;
- natura a tinut mortis sa-mi reaminteasca ca eu am 2 maini STANGI, si ca singura modalitate prin care as scapa de una dintre ele, ar fi sa o tai;
- am vazut proful ala constipat, fost securist, cu servieta lui mirosind a comunism, calcand intr-un rahat intins;
- am decis ca eu iubesc cafeaua mai mult decat credeam si ca ma doare in cot (ca sa nu zic altceva) ca asta a devenit un cliseu;
- am observat ca sunt mai dezordonata decat dezordinea in sine;
- m-am chinuit sa aprind porcaria asta de calculator , tremurand ca un drogat in sevraj;
- un grasut cu falcute pufoase mi-a zambit intr-un fel care se voia a fi senzual;

...in aceeasi zi tu:
- iti dai seama ca ai fi vrut sa aflii daca pielea mea are intr-adevar gust de lamaie, asa cum ti-ai imaginat;
- vei simti ca ceva lipseste din viata ta, dar vei trece cu vederea sentimentul asta, nevrand sa te gandesti prea mult la el;
- te vei speria de moaca mea, care-ti va aparea in farfuria cu supa instant pe care ti-ai "gatit-o";
- vei dori sa zburzi cu mine de mana pe strazile gri de care nu ti-e dor;
- iti vei blestema zilele ca ti-ai pierdut 1.58 minute din timpul tau oarecum pretios, citind porcariile astea, cu toate ca vei mai simti dorinta total bizara de a le mai citi si in alta zi;
- te vei gandi ca randurile astea-ti sunt adresate tie, gand care nu-ti va fi niciodata confirmat si tu stii asta.

P.S.- habar n-ai/nu vei avea ca astea-s scrise despre tine, asa cum nici eu nu am/nu voi avea habar de asta.

4 comentarii:

Anonim spunea...

Din ce in ce mai interesant, iubita mea. E frumos, e curat scris si curat gandit, are ritm si surpriza. Imi place chiar foarte mult si crede-ma, nu te complimentez! Tactu

Anonim spunea...

dupa ce am citit postul, mi-a trecut prin minte cover-art-ul Violator de la Depeche Mode. Asta inseamna ca m-ai miscat intr-o anumita masura. Foarte bine Cucu. Mircea :D

cucu spunea...

ma bucur ca te-am miscat, mircea, in "orice fel de masura".

Eugen spunea...

doime cu punct merge ?!? se abtine cineva?!? Vandut Doamnei din fund ... care fund nu conteaza.