luni, mai 3

Azi' (prim)



"In viata trebuie sa faci de toate". Sa pupi in bot pisica pe care ai vazut-o cu o zi inainte mestecand extatic o musca (sper sa nu citeasca bunica-mea asta) , sa spui "te iubesc" unei persoane de acelasi sex cu tine, dupa ce ati baut impreuna 2 cafele si ati discutat de parinti, oje, barbati de 60 de ani, scoala, numai de dragul de a parea cat mai superficiala, sa faci cacalica intr-o punga de un leu, eventual transparenta, pe care sa o legi la gura si sa o lasi in holul de la intrare pana a treia zi, sa spui/ scrii lucruri atat de scarboase incat chiar si tie iti vine sa dai afara mancarea chinezeasca de ieri, tu fiind o tipa finuta de obicei. Ati observat cata placere poti avea uneori, fiind complet diferit de felul in care esti de obicei? As incerca intr-o zi sa scuip pe un bulevard mare. Ba nu. Mai bine in fata Teatrului National, inainte de spectacol. Sau joi seara, la Ateneu, in pauza de la concert. Acolo, pe scari, unde lumea fumeaza tacticos si-si da cu parerea despre "coloristica contradictorie, ambigua, transparenta (!) si astfel extrem de bogata a discursului muzical". Acolo as scuipa. Inalt.
Am mai spus-o si o mai spun. Imi place sa-i jignesc. Indragostitii sunt penibili, vazuti din afara balonasului lor. Cu zambetul ala tamp, din cauza caruia li se contracta muschii faciali si cu ochii aia umeziti, ca de miel inainte sa fie taiat de Paste si pus pe un platou comunist cu floricele. Eu de asta ma straduiesc sa nu ma indragostesc, daca se poate zice asa. Mie imi place sa-mi simt obrajii moi, firesti. Cateodata mi se mai contracta si mie...

In loc de final.

4 comentarii:

Stefan spunea...

eu am facut toate alea... in plus, am facut pipi in fata la Nottara, intr-o noapte dupa ce bausem cu epan, peste drum... tot iubirea ne scoate din cacat...

Stefan spunea...

bausem cu Repan...

cucu spunea...

ne scoate, sau ne baga mai adanc si mai interesant in...

Unknown spunea...

Ce te retine kiddo sa faci chestiile alea?!? Daca ai nevoie de tandem da-mi de stire ...